onsdag 11. mars 2009

:)

Var på skolen til halv 4, dro på helsestasjonen.., så til stallen!:) Kom i stallen, og der var både, Ida, Line, Marianne og Iselin, koselig!:D
Det hadde tydeligvis vært varmt ute i sola i dag, for Falco var svett under dekkna!:) De dagene Iselin har tid og ork skulle hun være så snill og ta av det ene dekkenet for meg, hvis det var varmt nokk!:) det er deilig!!:)
Iselin og jeg trente sammen, begge rei. Vi trente på lørge, og jogga en del og litt gallopp;P Skulle prøve å ri gjennom skogen, men ble for dyp snø så vi snudde og rei lørge tilbake igjen!:) Når vi var ved skogen, så plutselig stod jeg på mine egne bein, da var det så dyp snø at begge frambeina sank helt ned i snøen, så jeg måtte tippe meg av.. Kan vell si jeg gikk/datt av;P hehe.. Var vell ute i litt over 1 time, i dag! Falco var fornøyd, og jeg var fornøyd!:D Passet Nam i dag for Helle, for hun var på en jobb!;) Snille Harald hadde møkket for meg i dag igjen..;P hehe..

Bilde har Iselin tatt i sommer..:)

1 kommentar: