tirsdag 10. mars 2009

2 hester, 2 galopp intervaller! :D

I dag slapp vii tideligere fra skolen, så pappa var så snill og kjørte meg til Jarlsberg så jeg kom meg til Spiksøstra tideligere!:) Henta henne ute, og begynnte å børste og kose med henne!:) Kjempe kosete!:D Etter en liten stund på gulvet, salte jeg henne på og rei ut!:) Rei 8 galopp intervaller, i den lange bakken, ikke noe sliten etter på! Tyder på at en er i form, i tilegg att hun var mye mer "hard" å holde på.. Det er bra! Snart løp kansje..?
Når jeg var ferdig satte jeg henne på Vitafloor gulvet, så hun stod der og kosa seg mens jeg ordan inne i stallen, som å møkke, fylle vann osv.
Etter Jarlsberg, henta mamma meg så jeg kom meg til Falco!:) Korselig det! Han er såå søt :o)Helle hadde børsta han og fiksa han for meg i dag, så var bare å ta på salen og ri ut!:) Vi rei på lørge i dag, vi jogga litt og mye galopp!:) GØY! Etter en rolig runde med mye jogg, og kort galopp, slapp vi han på strekka over jordegt til Jon!:) Gøy, Falco og jeg gikk forann, med helle og nam bak:) Det gikk fort, men var utrolig gøy!:) Jogga etter strekka til jon, og til begynnelsen av lørge strekka, Kortgalloperte til veien man kan gå mellom beitene, etter den, slapp vi hestene oppover hele rakbanen..! Hestene hadde det gøy, og jeg og Helle hadde det gøy<3>


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar