torsdag 12. mars 2009

:)

I dag kom jeg i stallen i 2-halv 3 tiden. Stod en stund og snakket med Iselin og Helle, før jeg henta Falco og sælte på han (:
Dro ut i snø- været, av en god grunn som jeg fortsatt kommer til å gjøre;P Haha..
Jogga mye rundt på lørge, og sandbanen. Var ute i ca. 45 minutter, han var svett under sælan, men våt av snø over hele seg stakkarn! Helle var med meg, kjempe korselig det:D
Kom hjem, sælte han av og tokk på han ull teppe med hals, så han skulle tørke!:)
Ble med Helle ut med Canyon, og når vi var på vei inn møtte vi på en løs hest. Hoppa ut av vogna og fikk tak i den. og roa den ned. Skulle akkurat til å snu den, før den satt bortover i hundre og hælvette.. Helle kjørte jenta, som hadde vært uheldig å mista hesten, etter hesten til veien. Hesten hadde løpt over veien, gjennom hortenstunnelen, og helt til karljohansvern;P Håper det gikk bra!
Vardvinni ble litt stressa, og skulle løpe og sklei på det glatte underlaget og datt på ryggen:S Tok hun inn, leide litt på henne og sjekka kroppen. Alt var fint, så Iselin kan slappe av!;) hehe..
Ble med Helle hjem etterpå, og spiste og koste oss! Hyggelig ;*
Gleder meg til å kjøre på rakbanen i morgen ;P haha

1 kommentar:

  1. Tusen takk, Rebecka! Ble jo temmelig bekymra når du ringte...

    Hvor var hesten fra - og løp den til Horten ETTER dere hadde hatt tak i den? Sykt...stakkars hest. Hvilken hest var det?

    SvarSlett