søndag 15. mars 2009

Søndag.

Selvfølgelig er jeg den personen som glemmer att det er Søndag, og står og venter på bussen i over en halv time.. Når jeg endelig fant ut at det var søndag, og bussene ikke går før klokka 13, tok jeg sykkelen, og sykkla til stallen!:O *Sprek!;P*
Kom i stallen, og slapp ut hestene med Helle, og begynnte å møkke:) Måket, Falco, Canyon og Bazzo sin boks, mens Helle var nede og trente Simb abwe!:) Mens jeg venta på att Helle og Line skulle komme, så vi skulle få ridd ut, henta jeg Dolly, Nam og Falco og begynnte å børste de. Helle kom når jeg nettop hadde tatt dem inn, så hun salte på Dolly og Nam, mens jeg sælte på Falco.
Line kom, og vi rei ut i 13 tiden:) Kjempe fint vær, med sol og greier!:D Deilig å være ute å trene
hest! Rei flere runder på lørge, i rolig jogg og mye skritt! Falco ble bare varm på halsen og svett under sælan!:) Flinke gutten, som ikke stresser seg opp lenger!:)
På vei hjem fra tur, så vi en slite med å få ut en åring eller noe, fra beitet, så stoppet og hjalp han!:) Den var veldig vrang av seg, så stod vell der i 10-15 minutter og hjalp til!:) Kom hjem, sælte av, børsta slang på dekken og satte han ut så han fikk middagen sin!:)
Blanda for, og fyllte flis til Falco etter det, så ble med Iselin og Vardvinni ut på kjøre tur!:) Veldig fin tur, Vardvinni var veldig forover i dag, så var gøy!:) *Takk for turen, Iselin.*
Alt i alt, så har det vært en super fin dag! Og, Gratulerer med dagen krissa!:*

1 kommentar:

  1. Kult bilde av Falco! :D
    Takk for turen, koselig å ha deg med, vettu ^^

    SvarSlett