mandag 2. februar 2009

Bare kos i dag :o)


I dag hadde jeg egentlig tenkt til å prøve meg å ri litt på jordet med gips, men helt sånn ble det ikke..

Da jeg kom til stallen satte jeg igang med å møkke med en gang, så det var gjort, for å så komme fortere ut med Falco:) Men da jeg var ferdig med å møkke, kom Marianne og Raiden etter att de har vært på en tur, og vi ble stående lenge og prate om alt, fra hvordan vi eiere burde se att hesten burde slippe å leve mer, til at hun har blitt tilbudt masse penger for Raiden.


Da jeg skulle tusle ut for å hente Falco var det allerede mørkt, så jeg utsatte ridningen til i morgen og tok heller en skikkelig børste runde i stall-gangen:) Korselig det også da!:0)
Han var en skikkelig kose gutt i dag!:) <3
Kose-gutten :o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar