onsdag 11. februar 2009

Fri i dag!:)

I dag kom jeg til stallen rundt 5 tiden!:) Planen var egentlig å trene, men ble optatt med masse annet i stallen som Kaninene og møkking, så treninga ble utsatt til i morgen!:) Tok inn Falco i 6 tiden, så jeg skulle sjekke broddene og bare kose litt med han!:) Satte han inn i boksen så han fikk høyet sitt!:)

Helle, Line og jeg fikset for kaninen (Jørdan, Thea Jørdis og de to kaninunger), de er søøte!<3 Har vist startet ett mini oppdrett på hermelin kaniner, så hvis noen vill ha hermelin er det bare å ta kontakt!:)

Var i stallen til rundt halv 8 i kveld, med Helle (Nameless-star.blogspot.com) <3

Når jeg kom hjem hadde snille Mamma og Pappa laga vaffler til meg, fordi jeg er så flink med Falco! Heheh, men det er jo ikke vanskelig når man har en såå fin hest! ;P

Ikke lenge til jeg kan ta av gipsen nå.. Det er til tirsdag, og da kan jeg holde på med alt det jeg ellers gjør, som å være på travbanen og trene Spiksøstra for Helene og Leif, og ri mye på Falco.. Det blir digg!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar