torsdag 5. februar 2009

Super dag!:o)

( Bilde er av Falco og meg en høst dag :0)

Fotograf: Iselin Bakker Olsen )


I dag har det vært en utrolig gøy, og korselig dag i stallen!:)

Red, 1 times tur i skogen på Falco med Helle og Nam, ddet var kjempe lenge siden sist og så korselig! Det må vi gjøre snart igjen:) Er så deilig at jeg kan stole på Falco at han ikke vill kødde med meeg på tur nå, siden jeg har gips på foten, litt kjedelig å ha en kengru hest da..! Både jeg og Helle rei barbak, og satt på gode varme tepper, og hadde på oss varme klær, så det ble ikke kaldt. Det er deilig!

Falco var utrolig kosete i dag, og det så ut som han likte det å komme seg ut og få bevegd seg litt utenom rundt gården! Gleder meg så til jeg får av gipsen (bare litt over en uke igjen!), da skal jeg ri da!:) hehe.. Han virket helt avlasppet, og rolig. Tror han stolte på meg ganske mye da jeg bare satt helt rolig på han, når Harald brøytet veien, forbi oss og det spruta masse snø i kantene. Det eneste han gjorde var å rygge ett par steg, ellers så var ikke det farlig!:D

Har fått nye silo baller i dag, den første var mye våtere enn det de andre var, så Falco var ikke helt begeistret for det! Han og Dolly sto og stura i boksen, og ikke gadd å spise, så jeg forte med litt høy ved siden av, så han venner seg til det andre!:o) Lille god gutten min<3

Helle, Ida og jeg tok det aller våteste siloen ut i paddockene så hesten kunne spise det i morgen!:) Alle fikk utenom Falco og Raiden, for de får middag, + att Raiden ikke skulle ha silo nå siden den var så utrolig våt ( han blir bløt i magen).

Det var en utrolig korselig dag, med den beste vennen man kan tenke seg!:)

Hadde tenkt å legge ut ett bilde av Falco og Nam, som jeg hadde redigert, men bruker "feil" data, så må legge ut det bilde i morgen!:)

Alt i alt, en super duper dag<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar