lørdag 28. februar 2009

Tidlig stall i dag! :o)

I dag kom jeg i stallen rett før 10, hesten hadde kommet ut, og virket glade og fornøyde!:) Ble møtt av Helle, som møkka, så hjalp henne, og møkka Canyon og Falco sin boks. Falco hadde "rasert" hele boksen sin i dag, alt var bare ett kaos inni der, brukte rundt 1 time, for å få orden inni der...:S SLITSOMT! ;P hehe, bare han har koset seg, så er vell jeg fornøyd;)..

Begynnte å rydde stallen i dag, Helle, Ida og jeg.. For en rote stall det er, men nå er det pent og ryddig der! Det håper jeg virkelig det blir fremover også, det er mye lettere og holde det ryddig, hvis det er ordentlig ryddig fra før!:) Brukte hele dagen på rydde, frem til klokka 2! (Hadde en liten pause i 1 tiden, for da foret jeg middag!).

Falco har fått fri nesten en uke nå, så kansje på tide å begynne å trene igjen?;P hehe.. Men han har ikke så vondt av å ikke bli trent, bare dulla og kosa med, kansje han blir fortere litt tjukker av det :) Men han er utroolig kosen nå for tiden, tydligvis så trives han godt nå, med for 3 ganger daglig, og mye oppmerksomhet!:)

Måtte dra tidlig fra stallen i dag, for jeg skal på fest i kveld!:) Det blir gøy!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar