fredag 27. februar 2009

Torsdag :o)

Tok bussen rett fra skolen, til tønsberg for å finne en buss jeg kan ta, til stallen til Hans g.!:) Håpet egentlig på å finne en buss som gikk rett opp hogsnes bakken, så jeg slapp og gå fra meny på jarlsberg, og opp alle de lange bakkene.. Men da måtte jeg vente til kvart over 3 bussen, og det ble litt lenge! :/ Tok sandefjord bussen, og gikk fra Meny og heelt opp til stallen, gikk på rekord tid, 20 minutter!:D Var passe sliten da jeg kom opp da! hehe..
Gikk ut og henta Spiksøstra, hun og Legolas sto i ny lufte gård nå, så ut som de trivdes der!:) Elisabeth tok med seg Legolas inn samtidig, så vi slapp og hente han senere (var bare ett kvarter til dem skulle inn, og de står langt nedi bakken);)
Salte på, og rei ut! Så mye finere ut i kroppen nå, lettere og mye finere i ryggen!:) Det var gøy å se, merket dette også når jeg rei! Mye lettere å ha kontakt med!:) Varmet noen runder i lille løypa over stallen, i skritt, og jogg. Så begynnte morroa med galopp intervaller!:) Tok 6 i den lange bakken, + i de to siste tok jeg neste bakke over stallen i samme slengen, så den ble enda lenger!:) Spiksøstra løp bra, og det syntes tydelig på henne att dette var gøy!:D

Nederst i bakken, var det noen som akte (rett ved siden av), og skøyt pil og bue! trodde hun skulle reagere på dette, men var så snill og tenkte bare på å ha det gøy opp bakken;P Hun beggynte å daffe lit mere av midt i bakken, og roet seg til skritt automatisk i toppen av bakken!:) Snille jenta! Når jeg tok de to siste helt opp, skjønte hun ikke hvorfor jeg ikke ville attt hun skulle stoppe, så det ble ikke akkurat fart opp den siste bakken, men det gjør jo ikke noen ting!:)

skrittet noen runder av i lille runden, når jeg kom ned i stallen hadde Pappa kommet, fra jobb, og lurte på om jeg ville sitte på med han hjem! Selvfølgelig gjorde jeg det, og salte av, mens pappa hjalp til med og gi hesten Vann på stallgangen og i boksen, mens jeg møkket og tokk på dekken!:)

Veldig fin dag, med en utrolig spesiell og fin hoppe<3>



Spiksøstra og Leif, på travbanen rett før nyttår! Mye finere i kroppen nå!(:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar