lørdag 7. februar 2009

Snøø!:D

I natt hadde jeg sovet borte, så kom ikke i stallen før rundt 13.00:) Det hadde kommet MASSE snø, og mere ble det!:D Helle hadde vært så snill og måket for meg, så trengte bare å tømme trillebåra, fylla vann, blande fôr og fylle flis!:) Det var deilig!

Falco skulle få fri i dag, for hadde egentlig tenk til å kjøre han, men siden det var så mye snø skulle han slippe å dra vogna, og tilfelle vi satte oss fast!:) Hadde ikke vært så veldig festlig og sitte fast, og dra vogna hjem selv.. Var bare oppe og ga han middag, og hilste litt på han! Han så nesten ut som en snø mann i dag, full av snø ved øra og i mana!:D Søte hesten! :0)

Ble med Helle og Kristina og kjørte Bazzo med akebrett bak!:) Det er tøft!! Særlig med de beste jentene!:) Bazzo ble ikke altfor sliten, og var i topp form i dag!:)

På fredag, søkte vi på skole hva vi ville gå 2 året på videregående. Etter dette 1 året på Helse og Sosial har jeg sett att det er noe som ikke jeg vill fortsette å gå på, så jeg har tatt ett omvalg og skal gå 1 året på nytt!:) Da har jeg søkt på Melsom- landbruk! Håper jeg kommer inn, selvom de ung-skole karakterene ikke akkurat er de beste!:) HAr da planer om enten Toppidrett- Trav, eller bare det vanlige hestefaget. Kommer ann på om vi må ha med egen hest på toppidrett, og det har jeg ikke særlig lyst til. Altfor Dyrt (rundt 5000 i måneden), og så vill jeg ikke ha Falco på banen lenger, siden han er ett STORT nervevrak der!:) Menmen, får se hva som skjer;)

Bilde av Falco og Nam, som jeg hadde lovet Helle og ledde ut!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar