torsdag 12. februar 2009

:o)

I dag kom jeg til stallen rundt kvart over 4, og snille Harald hadde møkket for meg i dag og!:) Henta Falco så jeg kunne komme fort ut i lyset!:) Han var utrolig kosete når jeg børsta og salte på, og fant ut han likte ekstremt godt å bli klødd på rompa, ved halerota.. Haha, når jeg nærmet meg det området, føyk halen rett til værs;P Rare hesten..

Kjørte ut med tungvogna til Roar, og kjørte rundt i løypene til Harald, og ned til Ulf Hansen, og opp igjen! Bare skritta i 1 time:) Han virka ikke helt i form, for han "hang" veldig på høyre tømmen, men de siste 10 minuttene ble han bedre.. Kansje derfor han galloperte når jeg skulle sleppe han på rakbanen med Vardvinni og Iselin.. Hm.. Får ta han på en skritte tur i morgen, og se hvordan han er da, hvis han ikke er mye bedre, må jeg ta det med ro fremover..
Når jeg kom hjem fra turen, hadde Line kommet med en kanin til; Jørdine. Helle, Line og jeg har startet ett kaninopdrett av Hermelin kanin, så vi får enda en til stallen i morgen!:) Det er gøy..


Jørdine, den nye kaninen!

De to kaninen vi har igjen..










Peningen min, før kjøreturen<3

2 kommentarer:

  1. ...men den nye kanina må vel være dverg-wedder??? Skal dere lage gatemix, da? :S

    SvarSlett
  2. nei;P Den har bare 10% wedder i seg, og det gjorde visst ikke noe!:)

    SvarSlett