tirsdag 3. februar 2009

Snø ridning :0)


I dag fant jeg ut att jeg ville ri, siden det er så lenge siden (over 3 uker..).. Det var deilig å kjenne hesten under seg igjen!:) Har ikke ridd på 3 uker nå, begrunn av jeg går med gips på det V. benet, etter en sene operasjon! Rei barbak siden det er lettere og sitte på da, kan jo ikke bruke den ene stigbøylen allikavell.. Jeg rei ca. 15 minutter på jordet, men det var veldig dyp snø, så Falco fikk jobba litt!:)


Senere ble jeg med Iselin og kjørte Vardvinni, mens helle rei Nam bak:) Det var en koselig tur, og vi var ute i ca. 1 time! Vardvinni var kjempe fin i dag, var sprek og våken!:D Det var gøy..!


Har nå finni ut at hvis jeg gir Falco 12-13 kilo, silo på kvelden, spiser han det akkurat opp, men hvis jeg gir litt over 13, blir det liggende mye igjen dagen etter:) Prøver å gi mest mulig, for å få litt mer fett på han, siden han er litt tynn..:S Målet er å få litt mere fett på kroppen før sommeren, og så har Falco fått plass på et beite i moss, så han får litt fri fra trening og sånt!:) Etter det håper jeg att han blir helt fin igjen i kroppen!:) Men i løpet av alle disse årene jeg har trent han, har jeg alldri sett han llitt feit engang! Han er en "tynn" type, som ikke legger på seg så fort..
Er kjempe fornøyd med dagen i dag!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar