mandag 9. februar 2009

I dag kom jeg til stallen rundt halv 6 tiden. Litt sent, for slutter ikke på solen før hav 4, og er ikke hjemme før rundt kvart over4 =/ Men når jeg kom i stallen var Iselin på vei ut med Vardvinni, og ved mye om og men lånte jeg roadcarten hennes, og var med å jogga i løypene ved romtveit! :0) Det var korselig, snilt av Iselin å låne bort vogna hennes!:)

Det er perfekt vær nå, og løypene er perfekte nå som det er så fin snø! Det er gøy å kjøre da. Bare satt og gliste fra øre til øre;P hehe..

Falco var ivrig, men var samtidig veldig rolig., tydelig at Vardvinni har stor innvirkning på han!:) Han søkte framover, samtidig som han ikke ble altfor sterk og ivrig!:D Det er gøy! Har nesten ikke lyst til å kjøre inn, men ble litte gran kald på slutten, så var deilig og komme inn også!:)



Snille Harald hadde måket for meg mens jeg var ute, så var bare og blande fôr, vann og veie høy!:) Var i stallen rundt 2 og en halv time!:) Gleder meg til å se Falco igjen i morgen<3




Falco i snøværet for noen uker siden<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar