fredag 27. februar 2009

Endelig helg!:o)

I dag kom jeg i stallen i halv 4 tiden, første jeg fikk vite når jeg kom i stallen i dag, var att vi hadde fått kanin unger!:) Kjempe korselig!:D

Helle tok inn Canyon og børsta og dulla med han, mens jeg spiste maten min, pappa hadde kjøpt til meg!:) (litt redd for att jeg går uten mat i stallen);P hehe.. Helle og jeg sælte på han, og kjørte ut. Var vell ute i 45 minutter, mye jogg!:) Kondisen er ikke akkurat på topp, så han ble svett med skum mellom bakbeina! Kjørte først opp gjennom skogen fra stallen til Helle og dem's sitt hus, og så ned på rakbanen, helt opp på tobben, og ned mot svingbakken og opp denne bakken. Denne runden tok vi 2 ganger! På toppen av svingbakken, hadde dem laget ett bål som var skummelt!:O Kunne ikke gå forbi der, men hvis vi gikk 1 meter forbi, og så svingte opp mot veien som fører til Jon, kunne han gå! ;P Rare gutten..:) Helle og jeg bytta på å kjøre, møtte bare dden ene ridehesten fra Jon i løypa, og brydde sge ikke mye om han! Bra det, siden han er en stor og flott hingst! :o)






Roadless Canyon og Helle, sommer 2008 (: <3


Så fikset vi litt på hoppe beitet, for Dolly står bare på en litten flekk nå som hun er brustig! Hun og Raiden blir litt for glad i hverandre, og hadde kommet straks gjennom beitet hvis de ikke hadde blitt skilt! Fikset nå sånn att Dolly og Nam går nederst på beitet, helt opp til enden av Bazzo sitt beite, så går Vardvinni og Spinnvinna øverst, fra øverste del av Bazzo sitt beite og hele skogen!:) Falco stod så nyskjerrig over gjerde og titta på hva vi igjorde, tok noen bilder men ikke så bra kvalitet for det hadde blit skummring!:)







Etter det gikk vi inn i stallen og fikset fôr og bare koste oss og snakket!;) Line kom i stallen, og Ida kom i stallen med deilige muffins hun hadde lagd! Kjempe godt!:D


Henta Raiden og Falco så de fikk komme inn, lot Falco få spise litt silo og kraftforet sitt før jeg tok han ut på stall gangen, og stelte han, + sjekket att skoen og brodden var fine!:) Alt var fint, og en litt kosen hest!:) Han er så søøt! Har begynnt å røyte nå, så da blir det en del med børsting fremover, korselig!:) <3>



Falco Rocky på stall gangen i dag! :o) Nyskjerrig;P <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar